visst finns det dagar...

hallå sötbollar!
jag är ledig idag, gött! vaknade vid sju eftersom då kom dom älskade byggarbetarna och började riva i mitt hus! tittade på några avsnitt CSI och drack kaffe! plattade mitt burr till hår i ungefär tjugo minuter och fixade mig lite. Mötte upp Rebecka i stan vid elva tiden.. Vi gick runt och kikade butiker, lunchade och fikade! mys pys! köpte ett par assnygga vinter boots på Monki så nu slipper jag leta efter det! :)
Dennis och jag lagade precis en god sallad med fetaost och avocado! ska nog ut och ta lite luft snart!
jobbar resten av veckan och helgen så det händer ingenting speciellt i veckan.
eh jo det gör det. imorn ska jag sätta på mig handbollsskorna igen och försöka skjuta ett skott i mål komma ihåg hur man gör. morr. vet inte om jag är sugen eller inte. på mina villkor kanske. men sen vet jag hur jag är, pressen kommer och jag står där och förbannar mig själv för att jag inte är bäst! men vi får väl se! det har vart skönt att välja själv när man ska träna och göra någonting på kvällarna och helgerna men samtidigt så saknar jag känslan av att tävla och vinna och bara träna med folk! gymmet blir ju ganska enformigt efter ett tag!
som sagt vi får se hur det går!
stayy cool folks, nu ska jag lyssna på melissa horn och dricka lite te!
stayy cool, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Linda

oooj långa lillebror! jeez va stor han har blivit :D hoppas allt är fint med dig älskling jag har precis kommit till oslo och börjat fixa liv här haha :D puss!

2009-09-02 @ 19:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0