torsdag

Godeftermiddag! Sitter och är lite nervös inför ikväll. Jag ska då hålla i en handboll och spela igen. Va? jag skulle ju sluta. vet inte om jag är sugen men ändå så är jag det.. morr! får pröva på det och se hur jag känner det! kommer vakna upp med världens träningsvärk och klisterblåsor!
har jobbat lunch idag och sen tvättat!
jusste måste snart hämta upp tvätten så jag inte glömmer det.. :)
blev sallad till middag idag också, orkar inte laga någonting.. (:

Idol börjar på tisdag hörde jag nu på tvn, frågan är hur roligt det kommer att vara efter såhär många år? Men det kommer väl fortfarande dyka upp dumhuven som är så roliga att skratta åt och guldkorn som hållt sig gömda i alla år! Ska bli roligt att slö kolla på det..

Neeee nu ska jag ladda för handboll.
här är mina nya skor :
stayy cool, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej!

Vad jag gör i Nynäshamn. Jag skulle tro att jag gör samma sak som du i Göteborg. Följer efter min älskade. DEt är super bra med mig. knodde också har blivit stor ock kaxig. Hur är det själv? Leker livet? Har du lär dig att emot två ketchup förpackningar som flyger åt olika håll än :)

2009-09-03 @ 17:34:21
URL: http://almostnaked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0