ny telefon!

Min mobil gav upp sitt liv förra veckan. Hela luckan lossnade tillslut och sen va han svart! Har levt utan mobil nu i några dagar, tillbaka till stenåldern! Gud va beroende man är av en telefon, eller nej inte beroende men det är verkligen en vane sak att ha telefonen till hans hela tiden! Nu har jag iallafall en ny söt telefon! En rosa LG med touchscreen! yey! Alla sony ericsson som är något att ha kostar ju över tretusen så en fin lg för ett å sex tackar jag inte nej till! Har inga nummer kvar nu så ni kan ju gärna höra av er för jag har samma nummer :))

Är ledig idag och imorn! Skönt! Har jobbat åtta dagar nu! så känns bra att bara slappa lite.. eller ja, jag jobbade stängning igår, gick upp sju imorse och har städat och tvättat sen dess. morr! ska nog sova lite på eftermiddagen! tvätten är snart klar iaf! jobbigt när det är så fullt hela tiden i tvättstugan att man måste gå upp så tidigt dagen efter stängnigar... jaja ska inte klaga, skönt att vara ledig några dagar! är ledig i helgen också, skulle jobbat men jobbade ju förra helgen istället. så då blir det match på lördag om man blir uttagen beror väl på hur många vi är, har ju inte tränat någonting nästan! sen kilar jag ner till frillesås för kräftskiva med vänner :)

nej nu kurrar magen, dags för kaffe och knäckmacka och hänga tvätt!
stayy cool, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0