nattuggla



Efter fem koppar kaffe på en stägning är det lite svårt att sluta ögonen och hamna i underbara drömmar.
jag sitter istället klistrad framför en tråkig datorskärm och gör ingenting vettigt! var en lugn kväll på jobbet, tiden gick ganska fort och glenn tuffade på bra på vägen hem! gud va svart det är nu på kvällarna och kyligt! inte mig emot egentligen, jag är väl lite av en vintermänniska! bara inte regn och rusk varje dag!
Imorn är jag ledig igen, ska bli skönt! behöver städa lite tills jag får finbesök i helgen och så måste vi handla. lilla kruxet är bara att lönen kommer fredag och det är inte mycket pengar kvar på matkontot denna månaden! jaja det fixar vi väl på något sätt, kylen är ganska tom nu!

ska försöka ta mig till gymmet imorn också, har ingen motivation alls att träna! bara sitta och lyfta vikter på gymmet är SÅ tråkigt i längden och handbollen hinner jag ju knappt med, jobbar så mycket kvällar! suck.. behöver hitta någonting jag tycker är roligt, gå ut på promenader själv är ju hur tråkigt som helst, speciellt i det här området som inte har en fin skog och om man tar sig lite längre till en skog så är jag istället livrädd för ja gud vet vad som finns i skogen. haha!

på kvällen blir det middag och bio med tjejorna! ska se flickan som lekte med elden, har inga förväntningar på den direkt, jag tycker böckerna är det bästa jag har läst så kan inte tänka mig att filmen kan vara lika bra!

nä kanske man ska hoppa i säng nu då, byggarbetarna börjar väl borra vid sju imorn som vanligt.. har ett par gula öronproppar i öronen som hjälper lite i alla fall :)
stayy cool, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hallloooo snygging, fett bra att du börjat blogga lite igen :D

hur var filmen?? fast spoila inte för jag ska se den nästa helg tror jag.. jag tyckte första var så grymt bra så jag har rätt höga förväntningar, kanske är dumt iofs :P

har du kollat våran osloblogg? :D det måste du! vi är faktiskt ganska duktiga på att uppdatera, speciellt jag eftersom att jag har haft så mycket dötid på senaste :P

saknar dig sötnos

puss!

2009-09-23 @ 13:50:39
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0