långa nätter

Igår kunde jag inte somna, la mig i sängen och dennis somnade på två sekunder vid klockan halv elva ungefär.. efter att ha vridigt och vänt mig i sängen och lyssnat på dennis som snarkade och bara blivit mer och mer irriterad så somnade jag tillslut vid ett. vaknade imorse klockan SJU!!! av att dom började borra här i huset.. som vanligt! åeh. jag ville ju verkligen sova ut! meen men :) har inte gjort något vettit alls idag, druckit lite kaffe och sorterat lite papper. melissa horn spelas om och om igen på spotify, jag får inte nog! :)

börjar jobba fyra idag, är inte så pepp på att åka till jobbet, men sen är jag ledig hela helgen och jobbar nästan ingenting nästa vecka heller. konstigt känns det! men men..
längtar otroligt mycket till nästa helg då älskling, elin och fia kommer hit :) räknar dagarna typ.. det är helt otroligt vad jag saknar becka speciellt, hatar vardagen utan mina bästa vänner!

är lite nojjig över vad jag ska göra med mitt liv.. eller lite(?) otroligt! har hittat en utbildning jag vill plugga nu iaf, eller en inriktning i alla fall.. dock verkar det inte finnas här i Göteborg men får leta vidare! kanske blir att kila iväg till sthlm igen eller rymma typ till karlstad. men nä det lockar ju inte direkt! vet lixom inte ens vart det ligger! ;p dennis ska ju börja plugga här i göteborg i vinter i alla fall.. så ja vi får se! jag är splittrad!

borde laga någonting till lunch men är inte alls sugen, varken på att äta eller laga någonting! inge kul att laga till sig själv bara.. får se vad jag kan rota fram ur frysen, glass kanske? :D haha..

nä får rycka upp mig nu! Nu jobb, imorn seriepremiär (ångestframkallande) och sen kräftis! stayy cool folks, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Viktor

Haha, neh det gör inget det var bara roligt;-) Om jag ska vara helt ärlig så har det hänt förr, säger inte vem (hehe) men HOST (a x s t å l) haha..

Hallå, hur lyckas man från första början skära sig på ketchup pumpen!? Stört.

2009-09-20 @ 19:34:49
URL: http://printze.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0