helg&löning!

Gooodmorgon! Vaknade åtta av borrande och trodde jag hade sovit ungefär en timme men det vara bara hoppa upp ur sängen och koka kaffe! Gjorde knäckbröd mackor med ost&ägg namnam och tittar just nu lite på nyhetsmorgon och ska strax betala räkningar!
Igår stod stängning på schemat och varken jag eller magda var särskilt taggade, det rullade fram till tio, dog fram till elva och sen sa det PANG! mörda mig PANG! kö ut till helvetet, kö i driven.. åååeeh! sista timmen gick ju fort i alla fall, och glenn tuffade hem oss och jag slocknade på två sekunder!

Jobbar lunchen idag bara, ska försöka hinna med systemet innan jobbet för efter ska jag hem och städa det sista för sen kommer pinglorna! :D Ikväll blir det mys med lite tacos och godis! Imorn ska vi upp tidigt och ta Herman till Ullared, trängas och bråkas med alla andra människor som vill dit på en löningslördag! På kvällen blir det lite fest och utgång, blir nog roligt roligt :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ställa mig utanför systemet med alla alklisar!
Hoppas glenn startar i kylan..
Stayy cool, PUSS!


Kommentarer
Postat av: viktor

eehhhjj:) jo, sant.. My bad!

Just nu är det bra!:-) fingret värer inte och halsen har blivit bätttre! Själv då?

2009-09-25 @ 10:49:20
URL: http://printze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0