utmanaaaaaaaaad

Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Joey och här kommer svaren på utmaningen. Uppgiften är att svar på 19 frågor och svaren får bara börja på samma bokstav som mitt namn börjar på nämligen L!!
1] Vad heter du? Linn
2] Ett ord på fyra bokstäver? Leta
3] Ett flicknamn? Lilja
4] Ett pojknamn? Linus
5] Ett yrke? Ljustekniker
6] En färg? Lila
7] Ett klädesplagg? Långtröja
8] En maträtt? Linssoppa
9] En sak i badrummet? Ljus
10] En plats eller stad? Linköping
11] En orsak att vara sen? Låg å sov
12] Något man kanske skriker? Liiiiiiiiiiiinnnnn! :)
13] En film? Lword eller är det en serie?
14] Något man dricker? Lemonjuice
15] Ett band? Limp biskit eller nått sååånt
16] Ett djur? Lama
17] Ett gatunamn? Ljusgatan
18] En bil? Lamborghini<33
19] En sång? Låt mig komma nära


Hej å hå! har jobbat ganska mycket nu, inget roligt som händer just nu!
bloggtorka... ledig helg, ska göra högskoleprovet på lördag och spela lite handboll och så ska jagväl hinna med några glas vin på lördag också :)
saknar er där hemma i Stockholm!
stayy cool, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallooo babe :) kul å se en kommentar från dig :D det går bra i norge! jobbade min första dag (provdag) på ByggMax idag! haha kan du tänka dig, jag och plankorna och gipsskivorna.. men det verkade roligt faktiskt!

Har faktiskt ingen aning om hur länge vi blir kvar.. men det blir nog ett tag! Trivs bra, och längtar inte direkt hem. Har träffat lite roliga människor och jobbar å grejar, så jag har ingen brådska nånstans.

Hur går det i götet? Fortfarande bra på donken å med handbollen å allt? Saknar du stockholm?

Jag saknar dig iallafall, sjukt synd att vi aldrig hann ses i somras. Får se om det blir nån gbgtripp nångång mer.. :) är ju närmre dit härifrån än från stockholm iaf!

PUSS sötnos hoppas allt är bra med dig <3

2009-10-22 @ 23:08:00
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0