bläbläblä

här i vår lägenhet är det sjukstuga. jag gick hem ifrån jobbet i tisdags efter att ha gjort en miljard grejer fel och knappt kunnat stå upp. har legat i sängen sen dess.. nu är jag uppe, knappt. orkar ialla fall sitta i soffan. jag har legat i sängen och sett ungefär hundra CSI avsnitt, druckit cola light och knarkat nässpray och ipren! ja, nu sitter jag i alla fall i soffan. halv sitter, det dunkar i huvet. morr! feber och halsont borta, tur det! stannar hemma ifrån jobbet imorn också, jag känner mig ju helt yr så fort jag går och snoret bara rinner. mys pys i en kassa eller i ett kök? nä. jag stannar hemma och kurerar mig helt!

åker hem till sthlm på lördag, mamma får kurera mig om jag inte är helt frisk (: tog såna biljetter som man inte kan byta så åker hem oavsett hur jag mår känns det som. blir en lugn helg, träffa familjen <3 och vänner! :)

nu ska jag kolla lite true blood, lär väl somna snart igen.. morr! gör mig frisk!
stayy cool, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallåååå....du har blivit utmanad! Läs min blogg

2009-10-17 @ 00:05:37
URL: http://gravidoglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0