in myy world

världens bästa väder. såhär är Sverige underbart! jättevarma vindar, vackra människor och lycka.
jobb hela helgen, människor som är på väg till havet, hem från stugan, på väg mot äventyr eller bara är hungriga. bittra och lyckliga människor. vissa förstår jag mig inte på. varmt! åh gud va varmt det var hela dagarna. glad att jag är hemma.


hemma hos min skrutt. han sa att han hade städat lite. jag förstår inte, det ser ut som ett kaos här? nytvättade kläder överallt. smutsiga kläder lite här och där. vad är vad? massa tomma glas på bordet, en gammal chipsskål. tom dock. lite damm. som sagt jag förstår inte! men han är söt, ska titta på något program om häftiga jobb. intresserar inte mig. jag är inte farlig. vill inte bli smutsig. inte helst. det fungerar väl. äh.


måste duscha. luktar typ fritös, blä. sminket har runnit, svettats. varm jävel. man klagar alltid, eller hur? det är antingen för kallt eller varmt.. men jag tycker det är underbart. jag älskar solen. oh!


ledig dag imorn. Dennis bror tar studenten, det ska bli tjugofem grader och lovleyy suuunshineeee! ska ha min nya klänning. den är rutig och jättesöt. kanske ska locka håret lite så jag blir söt. det vore kul. ska träna på morgonen, vill lägga mig i solariet men det är inge bra. tanorexia, har ni hört om det? det är en sjukdom om folk som solar för mycket. man vill ju inte se ut som en skrynklig kärring när man är trettio! nä vet ni va!


jobbar stägning hela veckan, hoppas på fina dagar så man kan sitta i solen innan jobbet startar. vore ju mysigt va. tråkigt bara att man inte ser skymten av Dennis den här veckan. så när men så långt bort blir det då. men det är ju inte hela tiden i alla fall :)

nej nu ska jag duscha och äta middag.

stayy cool, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0