understanding is missunderstood

vaknade klockan nio imorse. trötter som vanligt. känner kylan och hör regnet, är det här svensk sommar? varför bor man kvar i det här landet? ska jobba fem timmar idag och ikväll blir det personalfest. utomhus. utan plan B. tur att jag inte är taggad känns det som!

veckan som var har flygit iväg, skönt det för då är semestern närmare. gött! nu jobbar jag sex dagar irad, mördaröppningar hela veckan, men skönt för då slutar jag ett! :) har man hela dagen på sig om det är fint väder. (eh, fint väder? I SVERIGE? på sommaren? vad tänker jag med..


igår myste jag med rebecka med lite tacos framför talang. båda jobbar idag så det blev en lugn kväll! björn rosenström spelade på trädgården igår så jag hade en pojkvän som kom hem med pipande öron och helt uppe i varv igår. inget big fan av honom så det kanske var bra att jag jobbade idag! hihi!


saknar er där hemma i stockholm!

nu ska jag fixa mig lite sen tuffa iväg till jobbet, stayy cool PUSS!


jaaaag vill utomlands och bli bruuuun nu! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Du missar inte så mkt här uppe just nu asså, Eken cup med reeeeeeeeegn är inte så jävla nice! Haha fyy, och vi vann våra matcher så vi ska spela imorrn med, när det tydligen ska regna ä-n-n-u mer? Hallå liksom.. Saknar dig sötnos hör av dig när du kommer till stockholm!

lovvve puss <3

2009-06-13 @ 21:06:57
Postat av: Mia

Men du är ju brun som en pepparkaka redan ju!!

2009-06-14 @ 13:18:43
URL: http://upintheblue.blogspot.com
Postat av: linnnnnn

meen det där kortet är från rhodos förr förra åreeet

2009-06-15 @ 15:58:05
URL: http://letyourselfgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0