knowledge

hur man får sin kille att städa hela lägenheten:
1. det ska vara fotboll på tv på kvällen.
2. säg att du lagar mat.
3. kolla så att det finns många öl i kylen.
4. säg att alla hans kompisar får komma!
klart!

I lördags morse sov vi till 9 ungefär. gud va skönt! cyklade in till stan. cyklade runt lite i stan, mys! köpte en tunnbrörulle och delade på vid kanalen. solsken! sprang in och köpte lite godis. tog bron hem. fullfart i nerförsbacken. frihet! svettiga och trötta. städade klart, duschade av oss, pillade och donade. pling plong, hej allt folk! katastrofal match, pinsamma sverige. me vad ska man förvänta sig egentligen? vi tror alltid det bästa för att sedan vara hur arga som helst på landslagsspelarna.


somnade vid halv två ungefär. klockan ringde 6. morr! trött och jävlig tog jag mig till jobbet. en sprallig linda log mot mig. tur det. att det inte var någon annan som man bara vill slå ihjäl. lugn morgon. men så trött så jag ändå inte fick någoning gjort. konstig dag. konstiga människor som handlade. en människa spottade ut sitt snus precis framför mig. då blixtade det till i mitt huvud och jag sa att det faktiskt är vi som städar och att han gå till en papperskorg. då såg han ledsen ut. men bad om ursäkt. haha!


fick åka hem vid halv fem. trött som jag vet inte vad. ont. skulle åka och rösta. fastnade i köer för att en stor lastbil hade kört in i en liten pluttbil. stackars. det var en kvinnlig lastbils chaufför, hon såg livrädd ut. inte svensk heller, utan från polen eller nått sånt. åkte till selma torget. FEL ställe. blev så förbannad på mig själv. åkte hem, ställde bilen på parkeringen. ville slå någon. gick till skolan som ligger vid våran. röstade! gjorde någonting bra. känndes det som!


kom hem till en söt skrutt som hade lagat middag. kollade på slumdog millionaire! fick krampanfall i magen. somnade. vaknade. somnade. vaknade. blä. vad är det för fel.


sovmorgon idag. behövlig! har sovit 14 timmar ungefär. herregud. hur skönt som helst. känner mig inte frisk. vet inte vad det är för fel. morr!

tror jag behöver lite semester. eller behöver och behöver, vill ha iaf! :)
längtar.

nu ska jag äta frukost. stayy cool, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0