kaffekaffekaffe

det var en bra stägning igår. flög runt lite här och var, service kök lobby ute hejåhå. lungt på kvällen, inga kaosartade situationer som stressar upp en till max. kommer inte ens ihåg när jag åkte hem, helt plötsligt stod jag på parkeringsplatsen och låste bilen. har alltid mobilen öppen när jag går till lägenheten, man vet aldrig va för människor som rör sig här. borstade tänderna och hoppade ner brevid en snarkande Dennis som låg på min sida sängen.

gick upp vid nio imorse. skönt att sova lite! vill ha sol på balkongen så man kan sitta där och läsa lite. det är moln. inte kul. lyssnar på reklamen för europa parlamentet, måste sätta mig in lite. vet inte vad jag ska rösta på, eller när jag ska hinna göra det. kan man rösta på lördag? även fast det är röd dag?

jobbar stägning ikväller igen. ska möta D på gymmet vid ett ungefär! tillsss det ska jag? göra allt och inget.
stayy cool, saknar er sthlm. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0