heela året har jag väntat på, juni juli augusti!

Mina föräldrar har äntligen tagit sitt förnuft till fånga.
OCH BOKAAAT EN RESAAA!
ett hotell 10 meter från stranden. 2 lägenheter.
5 juli åker vi till lovleyy Alcudia på Mallorca!
Mums fillibabaaa vad jag ska sola, bada, ta det lugnt, dricka drinkar, sola sola sola, och bli brun! yeeyyy!


 



Den 3e juli går jag på semester. Ca två veckor dit, ska bara stå ut på jobbet när det är görhett och det inte bara är människor man tycker om som jobbar. Morr! Tar i alla fall x2000 till stockholm på freddagskvällen. Rebecka eller pappa, jag anländer 21.50 till Stockholm central! Bra! Becka, på lördagen den 4e juli ska vi in till stan och sitta vid gamla stans vatten och shoppa lite. bara så du vet! sen på kvällen så ska vi grilla kyckling med couscous sallad. bara så du vet. fniss!
Den femte juli åkeeeer vi klockan sex på morgonen!
Sen kommer jag hem den 12e på söndagen. Är kvar i Stockholm några dagar så bokaaa in mig! Sen följer skruttan med mig till Göteborg och där fortsätter semestern!
Jag längtar. 10 dagar kvar!
Lovleyy!

Nu ska jag ut på promenad i solskenet!
stayy cool, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du har planerat allt!! Klart vi ska göra allt det :D saknar dig massor <3

2009-06-23 @ 21:44:25
Postat av: Anonym

Hej! Låter ju sjukt najs det där!



Jag ska till Göteborg den 17-19 är du där då? Jajajaja!



Puss

2009-06-23 @ 22:05:50
Postat av: linnnnnn

jag är nog hemma då jaa, vem skriver va va va?

2009-06-24 @ 20:12:29
URL: http://letyourselfgo.blogg.se/
Postat av: Hannah

haha oj namnet måste ha försvunnit.



/ Hannah

2009-06-28 @ 11:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0