nu är det lördaaaagsmyys!

Hallåå sunshines!

Nu har jag äntligen semester! Lovley!
Igår efter jobbet svängde jag förbi thairestaurangen i krogslätt så jag och Dennis åt en mysig middag på balkongen innan båda springer iväg åt olika håll på semestern!
Packade snabbt ihop det sista och trippade iväg till centralstationen! Yes, inga förseningar!
Tji fick jag, vi stod stilla på stationen i en halvtimme innan vi kom iväg. Vi stannade mitt i ingenstans för att det blev ett tekniskt fel (hjälp????) men kom iväg efter en kvart ungefär. SEN har vi ett annat tåg framför oss as länge så vi inte kan köra så fort som x2000 ska göra! morr morr morr! Det lönar sig ju sällan att ta det tåget och betala mer för att det tar ju fan ändå alltid lika lång tid som det långsamma inter cityy tåget gör! suck!
vid elva tiden var jag i allafall hemma i det söta gula huset! åt lite kvällsmat och däckade sen ganska snabbt! =)

Idag ska vi åka och handla det sista inför resan, lite after sun, tofsar å nån tidning! Både jag och erik ser förjävliga ut i håret så vi ska väl försöka springa in hos någon frisör lite snabbt också!
Ikväll blir det middag (tacos såklart) här med familjen och becksådesse! Åker tidigt imorn bitti, ungeeefär vid tre tiden!
Stayy cool här hemma, jag solar åt er också! PUSS!

ps. dennis glöm inte blommorna! hahaha <33


Kommentarer
Postat av: Skydive Mia :P

Limpan, jag antar att det var du som skrev kommentar på min blogg. Kollade den häromdagen för första gången på lääänge...Hoppas utlandsvistelsen var bra. Ska se om du är ledig imorgon så vi kanske kan ses en stund. Kram!

2009-07-13 @ 12:18:02
URL: http://upintheblue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0