lyckorus!


Gooodmorgon alla vackra människor! ;D

Vaknade ungefär halv sju av att dennis sprang iväg till jobbet. På grund av värmen i denna lägenhet med morgonsol så var det inte ens en tanke som slog mig att ligga kvar i sängen! Upp och studsa och lägga mig på balkongen tänkte jag. Hitills har jag bara sutitt vid datorn. Fniss!

Veckan har vart upp och ner. Min lilla Glenn bestämde sig för att strejka i måndags. Inga bromsar helt plötsligt! Hopsan hejsan. Ensam i ett stort göteborg utan pengar så är det tur att Dennis låtsaspapi kan hjälpa mig ibland. På något sätt lyckades jag och Dennis köpa rätt grejer på Biltema, skivbromsbelägg och monteringssats! stolta. yeey. Det var ju tyvärr inte så lätt så igår slängde vi oss ner på marken under bilen (notera:vi) och började fixa. efter några timmars svettande och väldigt mycket svartare fingrar så lyckades vi få fast ena bromsen! (läs: nanne jobbar, dennis och linn tittar på) Förhoppningsvis kan jag köra veckan ut och sen går jag ju på semester och behöver inte bilen på ett tag!

Packar för fullt här hemma nu, måste ju ha med mig varenda liten sommarklädsel jag har och inte inte inte glömma PASSET. panik. Imorn tar jag s e m e s t e r ! Göööött :) tre veckor, lite lite men ändå någonting!
Trippar hem med lilla x2000 imorn på kvällen.. Jobbar ett lunchpass bara sen ska jag pussa massa massa massa på D som jag ska vara borta ifrån två veckor!

Börjar jobba i värmen klockan 9 idag! AC är ingenting som hjälper på en restaurang där allt ska gå snabbt och det är ja i stort sett kaos hela dagen! Haha :)) Slutar runt sexton och då tuffar jag och glenn hem snabbt, hoppas att det inte är några köer. göteborg seriöst nu, bygg några fler älvförbindelser. nu tack. det kan ju inte kosta så mycket! (eh jo linn? vet du inte att det kostar miljarders miljarder och att vi redan har en jävla skuld till oss själva i det här landet)
Farbror med familj har hittat till göteborg i veckan så ska möta upp dom för middag på halta lotta vid sextiden! myys!
Lindaaaa kommer nog också hit får se om jag kan klämma in henne annars ses vi förhoppningsvs i Stockholm när jag är där!

Nä vet ni va, nu ska jag äta frukost! Har massa god frukt i kylen, nam nam!
stayy cool, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0