brownie

hellu sötbollar!
Sitter hemma i stora huset i upplands väsby nu och myser! har ätit en god frukost på terassen och läst DN. här är det lite moln men ser ändå ut att kunna bli bättre väder än vad väderprognosen berättade iallafall! :)

Iförrigår kom vi hem från en avkopplande resa på mallis! har inte direkt vart toppen väder, molnigt dom sista dagarna men lite sol har jag fått på mig i alla fall! obeskrivlig känsla att ligga och slappna av i medelhavet eller att ligga och läsa en bok på stranden! god mat, bra hotell, många myggbett! skönt att vara hemma men det var väldigt värt att åka iväg :) så tack pappa för resan :)

Igår kilade jag hem till Desse efter jag hade vaknat. Köpte indisk mat och satt på balkongen hela dagen! Att bo i huset  brevid råsunda är ganska ball när det är match, massa polisbilar och massaa folk! vi hörde iaf när det blev mål! Blandade några cosmopolitan och satt och snackade skit hela kvällen! :) Oturligt nor hamnade jag på 45anV (vissa förstår) på vägen hem. När man bor tio minuter från stan förstår jag inte hur jag kunde åka den bussen varje dag i flera år! Idag ska erik och jag iväg på bio i kista! sen blir det grillning ikväll med familjen! myspys!
På torsdag åker jag och beckisen hem till göteborg så imorn ska jag försöka träffa desse igen och kanske ina om hon har möjlighet.. på ett sätt vill jag träffa alla man bara kan men då blir det ändå bara hets så ring om ni vill träffas så gör jag gärna det :))


lägger in bilder när jag kommer hem till göteborg! xoxo

Kommentarer
Postat av: Icca

Hallå raring!

Vi har nu bestämt att vänta med att åka utomlands. Vi ska istället kolla på U2 och antagligen Coldplay, Öland är också ett ställe vi kanske åker till och kollar in deras djurpark men inget är helt bestämt ännu. Vi får helt enkelt ta semestern som den kommer. Hur har du det då? Tråkigt på jobbet utan dig där! Ingen som snubblar över baljan ingen curry sås ingenting. Snyft! :D

2009-07-14 @ 21:58:39
URL: http://iccabellabus.blogg.se/
Postat av: Nea

Wie, levnadstecken ifrån Linn! Du jag kan säga att den är veckan är en totalt FLOPP! Vi har inga gäster överhuvudtaget typ.. haha



Skönt med semester? Jag vill också ha :(

2009-07-15 @ 21:21:43
URL: http://nea88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0