regn&rusk

Morning people!
Ska alldeles strax kila iväg till jobbet, bara lunchpass idag så det ska väl gå snabbt!
Har legat sjukis i helgen men spelade ändå match i lördags eftersom jag kände mig någorlunda pigg på morgonen. Vinst med fjorton bollar! Igår städade jag heeeela lägenheten plus att vi äntligen fick upp allt vi skulle (tex julgrejerna) på vinden! haha.. så nu är det fint här hemma! ")

Jussteee, dom ska öppna Life gym här precis brevid osss! Fan va gött! Jag gillar inte riktigt sportlife där D har kort så det blir nog as bra med ett kort där när dom öppnar! Ganska billigt är det också så det blir ju kanon till våren! Jiha.
Nä nu ska jag iväääg med Glenn!
Ikväll blir det ingen träning för mig men vi har möte ang löner å hej å hå så får kila dit!
stayy cool, PÖSS!

Kommentarer
Postat av: ASTRID

miss you baaaaaaaaaaaaaby

2009-01-29 @ 15:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0