A bullet with your name

Godmorgon people!
Vaknade helt seg idag, usch! Hatar att vakna med typ ont i huvudet.. Har inte gjort så mycket på morgonen, skulle behöva städa här hemma men får göra det i helgen. Vår b-lags match är ju tydligen flyttad så har bara match med a-laget på lördag mot Torslanda.. Va ju inte med mot dom förra gången så har ingen aning om hur dom spelar men om vi är lika bra som på träningen igår så kan vi ju utklassa dom! ;D

Jobb några timmar idag, suck. Är trött på att va där nu! Håller på att skriva nytt cv nu så jag kan ta tag i att skicka iväg nya ansökningar igen! För det första får jag inga timmar i februari nästan alls och sen så verkar det som om alla är trötta på det där så det är lixom ingen rolig stämning... Fast ändå är det kul där. Åh suck. jag vill göra allt och inget.

Vill åka utomlandssssssss! Trött på det här gråa vädret nu! Hit och dit hör man alla som ska åka till Thailand! Avis eller vadå... Får se om det blir någon resa i sommar eftersom pappa fyller jämnt! Hoppas hoppas!

Nej nu måste jag åka och jobba!
Stayy cool folks, PUSS!
"aj miss ju darling."


Kommentarer
Postat av: kim

Vadå Thailand de e ju kul å vara i sverige eller NOT=)....

2009-01-22 @ 20:38:40
URL: http://kimmzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0