söndag

hej små underbaringar!
sitter och är lyrisk över att jag äntligen fått spotify, just nu spelas sister hazel högt ut högtalarna! lovley.
det ser ut som ett bombnedslag i våran lägenhet, för det första har vi inget badrum och en hall täckt av plast. det är dammigt och smutsigt. för det andra har vi vart bortresta hela helgen vilket ledde till att vi bara slängde in två stora väskor, några påsar och en madrass i vardagsrummet när vi kom hem. lilla köket vill jag inte prata om. och jag orkar inte städa! jag är trött som jag vet inte vad. blir aldrig pigg. hur mycket jag än sover eller hur lite jag än sover. suck!

har haft en rolig helg! i fredags åkte fastnade vi i köer på väg till tjuvkil/marsstrand men kom tillslut fram till Joels land. grillade en lax, korkade upp, solade lite och tog färjan över till marsstrand och tog ett glas vin på mama's! tyvärr satte tröttheten in eftersom jag hade gått upp halv fem så vi kilade hem ganska tidigt och somnade snabbt! igår bestod dagen av massa volleyboll, lite städning, massa fix och väntandes på folk! när folk började trippa in vid fyra tiden satt jag osminkad och i mjukisbyxor. snabb fix och helt plötsligt var det ca 50 personer där för att fira att Joel fyllt 25! kvällen fortsatte med underbara vänner, liveband, massa fylla för vissa, lite tjafs, massa skratt!

idag har jag inte gjort något vettigt alls. vi tog bilen hem vid tolv ungefär, köpte med oss thaimat och sen har jag legat i sängen och tittat på CSI säsong2. somnade en stund och nu sitter jag som en nörd framför datorn! Imorn börjar en ny arbetsvecka som jag inte alls har lust med och i helgen kommer familjen hit :D jippie!

stayy cool folks, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0