onsdag


Nu när det känns som hösten kommer är man ju sugen på att åka iväg igen.. London -07 <3

Uppe med tuppen på min lediga dag. Morr på byggarbetarna som börjar borra klockan sju här! Ska snart bege mig ifrån lägenheten eftersom snart börjar dom nog klampa in här med sina stora stövlar och maskiner.. Har inte hunnit ätit frukost men ska kila iväg till coop på backa plan för att köpa hårfärg så får köpa hem lite grejer. halvt tomt i kylen och frysen!

Ledig idag som sagt. Linda kommer och hämtar mig vid halv tio ungefär så ska vi kila ut till Jess i mölndaaal! Blir lite promenad, förvandling till en mörkhårig linn och lunch! myspys. ska försöka tvätta i eftermiddag och jag hinner hem och sen ska jag sova sova sova! (det lär ju blir att titta på tv till elva och sen vakna som en zombi imorn vid kvart i sex)

Nu har hösten hittat hem igen, det luktar kallt, höst och allt vad det heter. Måste springa upp på vinden och ta ner höst skorna, ballerina känns sådär när det regnar! Familjen kommer ju hit i helgen och då ska vi åka ner till Ullared! Ja tack :D Har lite ihopskrapade pengar som kanske kan gå till en fin ny höst jacka :) yyey! Annars blir det väl det vanliga, fryspåsar, sköljmedel, strumpor, osv.. :)
Jobbar torsdag fredag och sen blir det alltså familj, räkor, säveflygshow, ullared, myspys hela helgen! :))

Nä nu måste jag kila och duscha i lilla boden på gården.. ååååååhe..
stayy cool, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0