your opinion

Aaaah ikväll börjar Desperate igen :D Helt överlycklig blev jag när jag såg det på text-tv! Lovleyyy!

Helgen var underbar! Vi hade så kul på Parklane och på lagförfesten! Alla blev lagom roliga och vi dansade hela natten :) På söndagen måddeman jhu tyvärr inte så bra så det blev en pizza till bakis mat och sen sooov jag heeeela dagen ! Hihi, det va skönt!

Igår firade jag och Dennis ett år tillsammans! Ja vi har väl vart tillsammans lite längre men det var den 29e september förra året i Stockholm som vi satte ett datum! Det blev tyvärr inget firande varken i helgen eller igår så vi ska gå ut och äta på fredag istället! Blir såklart en grekisk restaurang eftersom vi träffades i Grekland! Jag fick en underbart söt ring av my baby igår, en silvrig! Lyckades lura mamma lite att det var en förlovningsring men det är inte på tal om än va.. Hihi!

Har jobbat hela dagen idag, kom hem vid halv sex tiden så har inte hunnit göra så mycket idag.. Är jätte trött så ska snart lägga mig i sängen och titta på Idol & Desperate, lovleyyyy!
Stayy cool folks, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0