The best part in believe is the "lie"

Haallluuu! Äntligen helg :D
Igår efter jobbet åkte jag till lillekärshallen för att se mitt kära a-lag spela! Det gick ju mindre bra och förlust mot kärra, men nästa gång vinner vi ;D Åkte hem och kollade på film och somnade med musik i öronen! :))
Har kommit på att jag lyssnar på alldeles för lite musik nu när jag har flyttat hit, måste skaffa mig en ny ipod eller nått sånt (önskelista) så jag kan gå runt med lurarna i öronen! I love lyrics och musik jue! :D

Har vart en snabbis på Backaplan idag men hittade ingenting speciellt, fick med mig ett puder hem för halva priset.. värt! Nu ska jag snart fixa i ordning mig och sen kila iväg till Jess&Malin för lagfest! Sen blir det nog utgång.. Awesome!

stayy cool smurfar! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0