smokin hot

Ja det gick ju bra med vår lilla bantning tills idag! Jag har bara ätit havregryns gröt och knäckebröd till frukost och nyttig mat och inga onyttigheter! Hejåhåsåhimlabra! Men idag så åt vi "lunch" hos Dennis mormor&morfar och då gick det ju käpprätt åt helvete, hahaa.. Jag åt två vita mackor och såndär kossaost som man alltid åt när man va liten ni vet? Och sen hade mormor bakat rulltårta, mums va gott.. Otrevligt att tacka nej ju, haha! Och nu har vi köpt godis som jag har smällt i mig. Nu har jag ångest, haha nää jag skojja bara mamma! okej?

Men det är ju helg satte bantningen kan ju börja imorn igen, eller nått.. Undra hur det går för dom andra, dom va ju ute och drack alkooohool i fredags, så haha! Går nog bra för oss, jarå. Vi har gjort ett schema på jobbet, man har lite press.. Men det är bra!  Äh nog om det!

Jag och Dennis åkte iväg till angered imorse! Dom har någon second hand grej där så vi tänkte att det är ju alltid kul! Men fan, dom förstörde ju hela charmen med second hand, ett matbord för 1200? Lägg av, det är ju billigare på IKEA. Nä fy! Jag fick iaf med mig en bok, en rolig liten bok om allt som tjejer behöver veta! Göttans! Åkte sen iväg till Media market! Jag har aldrig vart där men det var ju väldigt bra, dom hade verkligen alla varor av grejerna så det var bara att välja och vraka! Jag fick med mig en billig plattång eftersom min inte fungerar! :))

Har sett Hancock idag också, med heta Will Smith, tyvärr va han inte så het i den filmen och den var inte alls så bra som hans andra filmen men helt okej att se på en slapp lördag eftermiddag!
Nu ska jag kolla på CSI Miami, I love! Imorn är det serie premiär!
Ps, linda fan va kul för dig! Slå en pling så ska jag berätta allt om sambo livet, haha!

Stayy cool folks, massa puss!

Kommentarer
Postat av: Miomp

Limpan, jag var i Göteborg idag. Eller på genomresa. Mike och jag var iväg och skulle köpa mig en bil. Vi skjutsade en kompis till honom till Borås för att han skulle köpa en bil där. Sen åkte vi förbi Götet och vidare upp mot Vänersborg. Skänkte dig en tanke när vi susade förbi :) Nu har vi varit borta heela dagen, men jag har en ny bil! Snygg är den och mkt bättre än nissan. Kram!

2008-09-20 @ 23:27:21
URL: http://upintheblue.blogspot.com
Postat av: Laley

Haha kossaost?

2008-09-23 @ 13:05:33
URL: http://kahpo.blogg.se/
Postat av: TÖRNER

haha rulltårtaaa,mmmuumssss. no rush honey haha långt till beach09! jag vill hälsa på diiiig i underbara gbg :D

PUSSS DARLIIING!

2008-09-24 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0