löning

Hejhej! :)

Tydligen lovade jobbet mig tiderna lite för tidigt för nu finns det ingen möjlighet att det blir så ändå. Ilsken och väldigt ledsen blev jag men nu är et ingen idé att älta om det längre. Jag är tyvärr tvungen att hitta ett nytt jobb nu ju för jag har inte "råd" att jobba så lite som jag gör längre.. Åh jobbigt! Precis när man tror att allt ska ordna sig och man trivs med människorna som jobbar där.. Jobbigt!

Det är tur att handbollen går bra för mig iaf! Allt är igång nu med seriespel och allt.. Har spelat tre matcher nu på tre dagar, dock två förluster men det gjorde inte så mkt, et gick bra för mig och det är ju utvecklas man vill när man tränar hela tiden! :))

Har jobbat idag, maassa folk eftersom det var löning! Men det gick ju bra ändå, då går dagarna snabbt! Nu när jag kom hem så har jag suttit och betalat räkningar, suck.. Bilförsäkring som är svindyr och en helt okej telefonräkning! Dennis betalar resten sen eftersom lägenheten och det står på honom så delar vi på betalningen sen när vi vet hur mkt det blir å så.. :) 

Just nu sitter jag och väntar på att Dennis ska hämta upp mig! Han är och tränar just nu så när han kommer ska vi åka och stor handla! Har inte haft mat i kylskåpet på hela veckan, haha.. Tur att lönen kom idag! :)) Så vi ska storhandla lite snabbt och sen ska jag iväg och träna! :)

Hoppas familjen kommer hit och hälsar på snart, saknar er!
Å alla ni männskor där hemma.. hihi! Men inte väsby, nänä, det är så bra här så :)

Nu ringde D och sa att han kommer snart, PUSSPUSS! stayy cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0