hemma igen

Nu är jag hemma i Göteborg igen! Blev en ganska tröttsam och stressig dag igår, pappa skjutsade mig till centralen vid fem och tåget gick klockan 6! Hade svårt och sova eftersom stolarna inte var de skönaste och det guppade nått otroligt men lite nickade jag till i alla fall. Åkte direkt till jobbet och sen direkt till träningen. Väl hemma i sängen somnade jag direkt och hade lite sovmorgon imorse! :))

Fick veta en bra nyhet på jobbet idag! Någonting som skulle få mig att stanna där så hoppas att det blir så! Efter jobbet åkte jag och Dennis och handlade på Coop här i närheten. Vi behövde bara lite yoghurt och bröd trodde vi men det blev att vi storhandlade ändå! Jag gjorde tre pajer när vi kom hem och ingen av de blev bra. Suck! Degen blev konstig och suck suck suck.. Plus att jag tappade ett glas och hela skeden med mat när jag skulle smaka. Jag ska hålla mig till att Dennis lagar maten!

Nu sitter jag och tittar på Top model 10, seröst dom brudarna är ju helt otroliga. Alla är helt kaos och kaxiga och skrikiga och hjälp. Nyss stod några tjejer och skrek om ghetto stil och att de hatar varann och nu kramar dom varann och gråter för att en blev omskuren när hon var liten. Herreeeguuuddd.. Måste byta kanal, haha!

Nä nu ska jag kolla på något kul på tv!
när går idol egentligen? jag fattar inte.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0