en vinare..

Söndagsångest, någon annan som har det eller?

Helgen har vart trevlig, i fredags lagade jag middag till oss och så myste vi med tända ljus och en vin flaska. Såg någon dålig film och sen somnade jag ganska tidigt! Igår så jobbade vi med laget på Volvo loppet, ett hundra tal volvoarbetare som sprang ett lopp på åtta km och vi stod och visade vägen och hejade på dom! haha :))

På kvällen åkte jag hem till Malin&Jessica och åt middag och drack lite vin! Vi funderade på utgång men ändrade oss i sista stund så det blev att jag åkte hem vid ett tiden! Trodde jag skulle vakna lite smått bakis imorse men mådde väldigt bra till skillnad mot min kära sambo som såg ut att vilja dö. haha :)

Jag åkte in till stan vid två tiden idag och kikade runt lite, finns så himla mycket fina grejer man vill köpa! Men jag kom bara hem med en mörkchoklad med mintsmak och en shaker! En sak slog mig idag när jag var i femman huset, och det är hur man ser att en mcdonalds restaurang är dålig!
Jag gick in för att köpa en kaffe på Mcdonlads. Och efter att ha jobbat där ett bra tag nu så vet man vilken kö man ska ställa sig, tyvärr fanns det ingen bra kö på denna restaurangen så det var bara att ställa sig någonstans..
Efter att fem kunder innan mig fått gå pga att de inte tar kort, combon var trasig(milkshakeochglassmaskin) och massaa annat såfick jag tillslut beställa min kaffe. Då var jag redan smått irriterad men beställde ädnå.. En stor kaffe med mjölk tack! Hundra år innan hon sätter på kaffet.. och sen får jag det svart! herregud, står och ber om mjölk och hon tar en gäst till innan jag får mjölk. Vad jag vill komma till är att,, jag går aldrig till den mcdonaldsen igen! Ful inredning, skräp överallt, inga servetter och socker! Och vilken restaurang tar inte kort? Hallå? Och ingen bop hade de heller. Näej suck. Arbetsskada..
haha!

Nu ska jag gå och lägga mig, känner mig inte helt hundra frisk, fick jätteont i magen när jag hade ätit middag så det ska bli skönt att lägga


Kommentarer
Postat av: Linda

hallo älskling <3

haha härlig donkenbeskrivning, arbetsskada indeed :D och hur vet man vilken kö man ska stå i? kan du inte skriva ett inlägg med the complete guide till mcdonalds så man vet hur man ska bete sig? ;D haha nejmen jaja. skämt åsido.

Om du har tid nån dag så skulle jag gärna prata med dig, för vetu waowaow jag blir nog sambo i november! bara tre månader vilket känns jättebra, men jag å morgan ska bo i brorsans lägenhet medans han är i asien e tanken. Såå tänkte fråga ut dig om hur de funkar å så haha :D nej men allvarligt hör av dig nån dag när du har tid :)

massapuss! kommer till gbg 24 okt!

2008-09-16 @ 22:17:01
Postat av: Emilia

Hahahah jag är precis likadan när jag är på andra donken! Var på Eurostop där David jobbar nu och ställde mig och pekade ut wasten i skåpet för att visa min kompis och hennes mamma vad dom inte skulle äta, då fick kökspersonalen panik därinne och bara stirrade skräckslaget på mig. David berättade sen att dom hade trott att jag var chef! Hahahaha! :D Arbetskada är fan det rätta ordet. Saknar dig gumman!

2008-10-13 @ 20:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0