elsewhere

Hemma i Stockholm hos mami nu! Då får man lite bloggkänsla igen, har inte orkat skriva på hundra år för jag har inte haft någon kamera och då är det tråkigt å inte lägga in bilder å så! Men nu har jag hittat den så det blir nog lite mer när jag åker hem igen. Emilia ska fixa min design också, eftersom jag är helt efterbliven på sånt där!

Igår träffade jag handbolls tjejerna över en lunch i kista centrum (kul att det är det första stället man åker till lixom) och sen åkte jag och mami till stinsen och kollade runt lite! Jag fick med mig en parfym och en tröja.. Tacos blev det till middag såklart och sen blev jag skjutsad till Dawid och sandra som hade inflyttningsfest! Kul att träffa alla donken människor igen som man saknar så mycket och alltid skrattar med! :)
Var även lite kul att en barndomsvän hade lägenheten brevid och där kunde man gotta sig i allas historier som är kvar i tattiga väsbyy och lever loppan med fjortisar. haha!
Då kan man känna sig lyckad. mohaa!

Har precis fixat mig och sitter och väntar på övriga familjen. Mamma har klipptid så alla ska följa med och glo på henne. Hihi! Sen blir det lunch någonstans och sen ska vi kolla på bilar! Båda päronen ska köpa nya så alla måste med och provsitta haha!
Ikväller ska jag träffa des&ack, och sen beckisen.
Imorn åker jag hem till lovley D igen och lägenheten i Göteborg!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0