-10?

Godmorgon! Jag sitter här och äter havregrynsgröt med rivet äpple! Ska snart kila iväg till apoteket och sen åka och jobba! Fick veta igår att jag får fasta tider på jobbet, 5.30-14 varje dag, göttans! Så man får lite mer tider som leder till mer pengar, men det kommer nog vara jobbigt att gå upp så tidigt varje dag men men! Kan ju sova lite innan träningen varje dag då istället!

Jag, linda och victoria på jobbet har slagit vad om att gå ner 10 kg innan jul! Får la se hur det går med den biten.. Man måste ju vinna, haha! Vi ska komma på ett pris också! Äh, det kommer ju gå åt helvete. Jag vill ha godis. hahaha! :))

Nä nu måste jag kila iväg, stayy cool folks! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0