xxxx

Hellluu!
Har jobbat några timmar idag, bara lunchtimmarna så det blev en kort dag idag. Skönt! Stod ute med "hotten" hela dagen, på restauranger som säljer mycket så har man manuell beställning utomhus! Ganska skönt och stå där ute med en dator bara faktiskt.. :) Åkte racer fart hem, tog den andra vägen som jag har kommit på att man kan ta hem idag. Hahah, jag fattar ingenting av vad någonting ligger här i Götet men jag hittat hem i alla fall!

Ska träna dubbelt ikväll, först med Hisingen och sen med Backa.. Ska nog försöka sova en timme innan jag måste kila iväg.. :)

Jobbar morgon imorn och på lördag och sen har jag match på lördag eftermiddag. Helgen är ju ganska planerad, mysmiddag med Dennis på fredag och fest på lördag! Nu ska jag få i mig lite lunch, stayy cool! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0