xboxxx360

Godkväll!
Idag känns det som om jag inte har gjort någonting men ändå hunnit med ganska mycket..
När Dennis kom från jobbet så bytte vi batteri i min bil Glenn så nu startar den igen! :)) Ska kolla tändstift och fläktrem eller nått sen också.. Haha, eller han ska! :)) Måste kirra vinterdäck också, pappa påminn mig!
När vi lyckats få igång bilen så åkte vi och handlade lite schampoo och sånt på ÖB och sen willys för lite matvaror!
När vi kom hem så lagade vi lite lunch och sen somnade jag några minuter innan D kom in och hoppade på mig! suck.. det är ju så skönt att somna på eftermiddagen ibland.. Haha börjar man bli gammal nu eller!

Vi har pratat om ett xbox ett bra tag nu (rättare sagt är det de enda Dennis pratar om) så vi kilade iväg till backaplan för att kika lite! Kom därifrån med lite tofsar men xbox hade dom inte ens satt priser på på computercityy så vi åkte ut till Media markt istället! Dennis brukar vara ganska velig när det gäller att köpa saker men nu sa han bara : jaa, ska jag köpa det eller? Så nu har vi suttit och spelat xbox halva kvällen!
Jag fick såklart laga middag eftersom det var väldigt viktigt att koppla in det så fort det bara gick!
Nu har vi suttit ett tag och spelat kungfupanda och indiana jones lego spel, haha.. Jag tröttnade ganska fort, bilspel är det enda jag tycker är riktigt kul så nu sitter D och spelar något äckligt spel med döda människor å hej å hå..

Funderar på om man ska lägga sig i sängen och kolla på idol.. Jag har ingen riktigt favorit (somamandaförraåret) iår så det är ju inte så himla roligt, plus att det är schlager tema och man är tvungen att dra ögonen till Charlotte ailien perelli om man sätter på fyran ikväll.. Får väl kolla om det kommer någonting annat vid åtta tiden istället.. "))
Har min godispåse och värmekudde, göttans!

Imorn är det match igen, b-laget som möter kärra på eftermiddagen. På kvällen blir det antingen haloween fest eller bowling! Vi får la se!
Ska sätta in bilderna på mitt blåmärke nu, mohaaaa..

Stayy cool, massa puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0