Spinning är livsfarligt

Ja såhär (åh, sombilderna nedanför) kan man alltså se ut om man ramlar från en spinning cykel i hög fart när man står upp och cyklar och styret ramlar av. Hhahahaha! Efter att alla i mitt lag sett detta och konstaterat att jag är störd som tränade hela träningen och bara skrattade bort det så anser jag att min smärttröskel nog är ganska hög. Eller att jag bara chockades.. å va rädd för att bryta foten när jag fastnade i pedalen!

Dom här bilderna är tagna dagen efter, blåmärket blev större tills i söndags då det blev lite bättre och nu är det nästan borta.. Klicka på bilderna (
mamma förstår det inte om jag inte skriver det ;) ) så blir dom större!


xoxo

Kommentarer
Postat av: törner

poor darling!

haha xbox din lilla tönt =D näe men fan vad härligt!! play ooooon ;)

puss och kraaaaaaaaaaaaaam :D

2008-10-31 @ 21:44:01
Postat av: Mia

Oh My God! Ser ju helt galet ut! Sånt där man ska skaffa till badsäsongen ju ;)



Thinking of you...kram!

2008-11-01 @ 18:09:44
URL: http://upintheblue.blogspot.com
Postat av: Emilia

Men helvete :O Hahah tur att benet sitter kvar, det där ser ju ut att ha gjort tokigt ont... :( Galna kvinna! ^^,

2008-11-03 @ 09:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0