sayy hello and wave goodbye

Godmorgon!
Trots ledig dag så var jag uppe havl sju! Lagade frukost på sängen till Dennis, trodde det skulle uppskattas lite mer än att höra "ta ut brickan i stora rummet jag måste ut från sovrummet".. Men tydligen inte! Men man kan ju inte göra mer än att försöka va gullig ibland.. suck

Vid åtta började jag tvätta nere i tvättstugan och håller fortfarande på. Min frukost idag bestod av ett ägg och ben&jerrys hahaha :) Göttans.. så får man göra när man är ledig! :) Har ju faktiskt hunnit städa hela lägenheten också, har bara badrummet kvar och det tar jag imorn! Eftersom jag är leeedig då med ;D

Ska kila iväg och städa bilen, panta burkar och leta present till Mami snart! Kanske blir en sväng förbi IKEA också, får se vad jag&Glenn känner för! Hihi! Nä nu måste jag hämta tvätten som hänger i torkskåpet!
Stayy cool folks, PUSSAA!

Kommentarer
Postat av: Beckisen

Jag saknar dig!

2008-10-18 @ 18:53:45
Postat av: TÖRNER

hey älskliing!

:D

oohhh ikea, vad lovely.

ägg&BJ haha, ännu bättre!

PUSSSSSS

2008-10-20 @ 22:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0