onsdagsmysss


Idag har jag:


Jobbat i några timmar, stått ute med HOTen och tagit beställningar
Sovit ganska länge
Sagt lycka till till Dennis som ska operera sin brutna näsa idag
Blivit irriterade på en vägvärket bil som körde i 90 på en 70 väg, är det inte dom som styr hastigheter? Om dom inte håller hastigheten vem gör det då
Ätit min goda tacopaj
Kört bil
Fått veta att Sterling gått i konkurs och ringt i panik till Beckisen som ska flyga hit med dom på fredag
Fått veta att man inte får pengarna tillbaka
Fått veta att hon lyckats få pengarna tillbaka ändå
Letat efter en sporttop i tjugo minuter

Pratat med familjen som är på kryssning

Inte gjort så mycket mer, men nu ska jag försöka få tag i Dennis, hitta träningskläder och sen kila iväg till Volvo och spela lite boll!

Måste lägga in bilderna på när jag ramlade av en spinningcykel förra veckan också, hahaa!
Massa puss, stayy cool!


Kommentarer
Postat av: Mia

Limpan...varför går du och bryter Dennis näsa sådär? Det är ju inte snällt.

2008-10-30 @ 12:03:39
URL: http://upintheblue.blogspot.com
Postat av: TÖRNER who misses yooooou!

RIP STERLING!

love ya

2008-10-30 @ 21:50:19
Postat av: Emilia

Jag ställer mig fortfarande frågan: Hur FAN ramlar man AV en spinningcykel? Den står ju stiiiiiiilla? Hahah... Klantis :)

2008-11-03 @ 09:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0