Im happy when you are happy



Idag har jag:

Shoppat för åttahundra kronor på biltema, för det får man ett bilbatteri och en trasa man torkar bort imma med.
Vart grym på jobbet, 60 sekuder och 116 bilar i DT:n utan HOT. (ingen förstår men ändå)
Blivit irriterad på jobbet och schemaläggningen för hundrade gången och tänkt att nu måste jag säga upp mig.
Trivts på jobbet, skrattat med och åt folk
Pussat på Dennis!
Stressat och tagit det lungt
Tankat full tank i Glenn även fast jag egentligen inte hade råd, lönlön kom nu!
Fått nya bankomat kort, ett gemensamt och ett privat. Det stod inte vilket som var vilket och båda var gröna. Men fina!
Hoppat hopprep 400 hopp
Badat badkar
Lagat nudlat och funderat på om jag ska ta några chips till min mystvkväll.
Fått glädjebesked om att Beckisen kommer hit om två veckor! :))
Pratat med mamma och pappa i telefon
Ätit spagetti och köttfärssås till lunch, och en kanelbulle! (nä inga chips då va, eller?)
Trampat rakt ner i en vattenpöl när jag skulle hoppa ur bilen imorse
Fått veta att Dennis råkat tvätta min KÄRA ipod så den är död. jättedöd. nu vet ni vad jag vill ha i julklapp, snyft.
Konstaterat att jag verkligen inte gillar NRJ in the morning men trots det lyssnar på det varje morgon
Haft vinterjacka på mig och nästan blåst bort här i Göteborg..
Skrattat ihjäl mig åt Linda som var så sur imorse när nattstädarna var kvar på jobbet när jag kom klockan åtta, vanligtvis brukar dom vara klara runt sextiden..
Önskat mig ett nytt jobb, ny lägenhet, en ny bil och massa pengar.
Men samtidigt kännt en lyckokänsla för det är så mycket som är bra  nu också.

Nä jag har nog inte gjort så mycket mer! Stayy cool folks, PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Beckisen

Nu äre booookat! :D :D

snart kommer jag <3

2008-10-22 @ 11:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0