I can't get to yyou, where are yyou now?

Godkväll:)
Vi hade en jättemysig middag på restaurang Agora i fredags! Jag åt kyckling spett och Dennis lamm revben typ! Drack lite vitt vin och satt och pratade.. Efter det så åkte vi bara hem och la oss framför tvn med en godispåse! :))
Tyvärr skulle jag ju upp och jobba på lördags morgonen så det blev inte så mycket vin och inte alldeles för sent!

Ja jobb igårmorse alltså, inte alls så mycket folk så det var lungt.. Hann sova en timme innan matchen igår så det va skönt! Vi spelade tyvärr lika så det sög ju. Borde verkligen ha vunnit den matchen! Man börjar ju tänka på om vi inte är så bra i b-laget då lixom.. Men det gick hyfsat för mig stundtals iallafall!

Efter matchen blev det en snabb dusch och sen sprang vi till bussen för att kila iväg till Ehrnbring som bjöd på fest i Kärra! Trevlans var det men blev hyfsat tidigt ändå, jag var ju så himla trött! Somnade gott när vi kom hem och vaknade inte föränn tolv idag! Haha :) Men det behövde vi väl!

Gick en långpromenad till Dennis mami vid fyra tiden och åt middag. Väldigt mysigt på vägen dit men sen började det spöregna och blåsa jättemycket på vägen hem! Blä.
Nu ska jag snart hoppa i säng, lägga mig och läsa lite tror jag :)

Stayy cool, pussaaa


Kommentarer
Postat av: Linda

Hallloo babe :)

Du har du match som de går att kolla på helgen 24-26 oktober? Ja e i gbg då, tänkte att de kunde va kul å se dig om de gick å fixa :)

Låter som att allt e bra med dig, tycker att vi kanske borde försöka ses den helgen oavsett om de går? Och om du vill? Sen flyttar ju morgan upp runt den 11e nov så då blir de inge gbg på ett tag för mig :)

ah de bäst! <3

puss

2008-10-05 @ 23:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0