hur många mål la du? hihi

Hallå underbaringar!
Idag är det tisdag och det är min egna hemma kväll! Den dagen jag är ledig från träning och Dennis är ivägoch tränar sitt lag! Jag har tänt lite ljus, satt på mig min rosa morgonrock och mina rosa playyboy tofflor och tagit ut täcket till vardagsrummet (eller storarummet som man säger här i gbg)! Jättemysigt! Funderade på att sätta på en film men nu börjar vänner och sen är det ju Uglyy betty och Desperate! Lovleyyyy!

Har jobbat från åtta imorse till fem tiden, fick gå lite tidigare eftersom vi var överbemannade för en gångs skull.. Jobbar ett lunch pass imorn och sen får jag helg! :)) På fredag kommer familyyn hit, lovley! Dom tar mammas nya bil så fort dom hinner efter jobb och skola! Vi ska mysa lite och bara umgås! Jag har match med Hisingen på lördag och med Backa på söndagkväll! Så det blir väl ingen lugn helg direkt :))


Nä nu ska jag titta på vänner!

stayy cool, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0