helg!

Godmorgon! Jag är ledig idag, skönt! Känner mig inte helt frisk och är trött..
Igår spelade vi match mot Skövde, vann med 43-23 tillslut! Göttaanss.. Scorade tre och fick spela en kvart ungefär. gött gött gött!
Dennis åkte precis iväg till jobbet med sin fixade näsa, hihi! Mia det var inte mitt fel, han blev faktiskt slagen på krogen av några dumhuvuden!

Idag ska jag inte göra någonting speciellt, skulle ju hämta upp becka ikväll men det blir inte så. Jävla sterling! Och sj hade slut på alla biljetter efter några timmar och sas är ju svindyra! Jobbigt att betala över 2000 för att vara borta i två dagar lixom! Du får komma hit en annan helg älskling! "))

Ska äta lite frukost nu och sen fixa lite här i lägenheten!
stayy cool folks, pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0