you're so sad maybe you should buy a happy meal!



Godeftermiddag! Vi vann matchen igår med b-laget, skönt! Jag fick tyvärr åka in till sjukhuset när det gått tio minuter i andra halvlek. Tummen! Vi har sjukstuga här i vår lägenhet, dennis och jag, mitt ben, hans näsa, hans tå, min tumme, hans knä, våra förkylningar, min axel.. Vad har vi gjort någon lixom?
Var helt säker på att tummen var av, så ont har jag aldrig haft innan alla dessa gånger man har stukat fingrarna under åren man har spelat boll. Men nada! En kraftig stukning.. Huh! Då slipper man ha gips och vila massor, göttannns! Men jag har så satans ont. blä! Dennis mår bra idag i alla fall. Haha! VI väntar bara på nästa grej....

Jag vaknade halv tolv imorse! Haha, somnade typ tolv och vaknade då! Bra linn! Jag är så trött hela tidne, vet inte varför.. Det är väl också en sjukdom eller nått, fattas väl bara det!
Spelade lite x-box haha, fotbolls spel och sen åkte vi iväg till IKEA efter frukosten! Oftast älskar jag IKEA och det är så mysigt att strosa runt där.. Men nej nej, på vår ikea har dom tydligen stängt av halva så kuddavdelningen och täcke var HELT avstängd ! Hallååååååååååååå...... Kan man göra så? Massa som var avstängt och allt! Suck.. Så vi kom därifrån tomhänta, skulle försöka hitta en kudde till Dennis, men det gick ju inte ens att titta på!
Hade ingen lust att åka hem så vi åkte ut till Tuve, 4hovgården och gick en promenad idag också. Jättefint väder!! :) Myspyss.. Värmde lite tacos från i fredags när vi kom hem så nu är vi mätta och belåtna!

Dennis sitter och spelar det där tråkiga död spelet på xboxen och jag kikar runt lite på datorn! Det är landskamp handboll klockan 17 så väntar in tiden.. Borde städa undan lite grejer här i lägenheten men jag har ju ont i tummen, hahaa.. :))
Så jag ska nog bara göra ingenting, eller spela lite fotboll med Dennis och sen kolla matchen!
Stayy cool folks, massa puss!


Kommentarer
Postat av: TÖRNER

"Hallååååååååååååå...... Kan man göra så?"

hhahah äkta linn karlson posh style ;D såklart man inte kan göra så! hallåååå!!! göteborg vad händer. känner de inte igen en storkund när de ser en ;)

hah. men det är klart de gör.

you rock on bruden!! pusss å kraaam :D

2008-11-03 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0