tisdag


Idag har jag vart ledig hela dagen, myspys. Tog en sovmorgon till nio ungefär, plockade undan lite saker och åkte in till stan vid elvatiden. Mys! Har promenerat runt och letat present till min älskling hela dagen men det är ju inte det lättaste att hitta en present till någon som har allt och inte vill ha något annat haha :)) Jag hittade en klänning till mig själv istället. En svart söt sak som jag ska ha på julfesten! :) Å på nyår, å jul, hahaha.. Har inte råd med flera heller! Men den var kanon fin så det blir ju väldigt bra! Köpte även en billig rouge på HM och en bok! Sådär, nu har jag ingaaaa pengar kvar. ångest!
Sprang runt i regnet hela dagen , gör mysigt!

Dennis tvättade lite när jag kom hem och när det var klart åkte vi och handlade på Willys! Så nu är kylskåpet och frysen full igen! Vi lagade pannbiff, hemmagjort potatismos sås å lingonsylt till middag! Jättegott blev det faktiskt.. Typiskt att lingonsylten ska ta slut idag vid middagen när vi var å handlade precis innan! Hihi!

D är iväg på träning nu och jag väntar som alla tisdagar på att Desperate ska börja!
Har bestämt att jag&D kommer hem till Sthlm efter julafton nu.. En julafton i Göteborg blir det, konstigt.. Utan familjen! :( Men vi får göra en egen julafton på annandagen istället, det är ju inte just dagen som är viktig utan att man på något sätt firar med gemenskap å sånt! Hoppas mamma köper en fin gran i år! Det ska jag och Dennis göra! :) Å jag ska köpa massa fina julkulor och sånt på IKEA när Beckisen är här och hälsar på! Å jag älskar julen!

Nu ska jag snabbduscha lite och sen är det desperaaaaaaaaate! JAA :D haha...
Imorn öppnar jag på jobbet, resten av veckan också. Sen är det match med a-laget på lördag om man blir uttagen och så ska vi fira D på kvällen. Jag ska laga tårta. Mohaaa.. Jag som är så bra i köket! (a) På söndag jobbar jag!
Stayy cool folks, massa puss!

Kommentarer
Postat av: Astrid

"Jag hittade en klänning till mig själv istället" hahaha underbart :D det är så vi gör det!

awww x-mas in gothenburg!

gott med pannbiff & rubbet ;) mmmuumssss!

2008-11-13 @ 14:23:18
Postat av: Mia

Men IKEA har bara fula julkulor i år ju! Iaf när jag var där...Bild på bilen kanske kommer. Om jag orkar. Kram banan!! (jobba på gamla rest. på onsdag, hur ska det gå??) :)

2008-11-13 @ 16:03:50
URL: http://upintheblue.blogspot.com
Postat av: törner, again ;)

ohhhh. dina tårtor :D lovelovelove

2008-11-15 @ 18:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0