Ryggen

Idag är det lite bättre än igår. Hihi! Tiden på jobbet löste sig, så jag är ledig nu å kan leka med min bästaste vän hela dagen! Det där med min lön har inte löst sig dock, jag måste prata med jobbet imorn. Tur att man har lite sparade pengar så man kan betala räkningarna i alla fall! Tänk om jag inte skulle ha det lixom då skulle det ju bli kaoosss.. Förstår alla dom som inte fick sina pengar från försäkringskassan i somras som ba oopus jag står här med två barn å kan inte köpa mat! Haha sidoospår!

Min rygg är inte bra än, men Tommy fixade den idag å hittade massa spänningar, å sträckningar å hej å hå! Så jag hoppas jag kan börja träna å spela snart igen :) Tur att det inte var någonting allvarligt! Eller inte verkar vara det i alla fall..

Grannarna ovanför oss har spelat musik, eller typ börjat spela instrument eller nått. Det är kanske det dom har gjort, spikat ihop ett piano och sen ska dom börja spela på det nu istället för att spika. Gah. Man ska fan bo i hus!
Imorse gick jag upp strax efter åtta för att det var en hund som skällde så himla mkt. Tänkte ligga kvar i sängen å läsa lite men nej nej hunden ville ju mööörda mina öron. Stackarn, hade någon lämnat den helt själv då? :(

På fredag kommer beckaaa hit!
Imorn så ska jag jobba 8-16 å sen åka direkt till vår match samling. Vi möter s-hof men jag sitter ju på läktaren. Tråk! Sen på fredagen är jag ledig. Ska försöka hitta någon verkstad som kan byta mina däck, å så ska jag tvätta&städa.. Försöka hinna sola också! :)) Sen kommer älsklingen på kvällen vid tio ungefär!

Har suttit å slökollat lite på charter programmet på trean nu. Haha patertiska människor egentligen.. Jag förstår varför Astrids pappa är emot charter, det finns verkligen patetiska människor som åker. Å blir som andra människor! Men sålänge man inte har råd med annat å tid så är det ju göttaaans! Jag vill åka utomlands.
Igår sa jag det till Dennis å han sa bara, säg bara när så åker vi.
Ja visst, troligt. Det fattas bara tid, pengar å allt.
I sommar. I sommar. I sommar. Eller i april. hihi!
Vill bada i havet, sola, å mysa utomlands! :))

Nu ska jag kolla på efterlyst, det är inte lika läskigt nu när man bor på sjunde våningen. Då kan ingen stå utanför fönstret å titta eller så som man kunde i vårt hus i Sthlm. Haha!
Stayy cool folks, massa pussar!

Kommentarer
Postat av: Törner

hahahhaa pappsen hade blivit stolt om han sett detta inlägg!

mot landvetter med dig bahh ;)

puss babyyyyy :D

2008-11-27 @ 22:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0