mitt vinterland

För det är snöö här nanannaaa! Lovley. Var lite orolig att jag inte skulle få se snö här i Göteborg i vinter! Men nu är det snööö, hoppas det kommer massa mer i helgen när jag hunnit sätta på vinterdäck och ska mysa med Beckisen! :))

Johanna på mitt jobb berättade för mig att man inte får ha såna däck som jag har på bilen under vintern, nya regler i detta Sverige! Så nu är jag på jakt efter dubbdäck! Skulle köpa ett par i fredags men haha han ringde när jag var på väg och sa att det var sommar däck! Hahah, asså va erre för pucko. lägg av lixom! Så ikväll gör jag ett nytt försök och ska köpa ett par dubbisar! Hoppas det går bra! Åvet ni, Glenn går så bra nu när det är vinter! Han gillar nog kyla&snö som jag gör. Startar alltid på första försöket, kilar fram å ratten är hellätt å styra, haha va händer lixom.. =)

Jag har gjort illa ryggen också, illa. Det gör så himla ont när jag rör mig åt vissa håll, Kicki ska försöka fixa mig imorn och så ska jag fixa på onsdag också tror jag! Gah. Fick gå av matchen för jag inte kunde andas för det gjorde så ont. Herregud, men vi vann i alla fall så det var ju skönt! Asker avgjorde på straff sista sekunderna. Jihaa! Går bra nuuu för oss! Även om vi torska i tisdags men haha.

Imorn ska jag johanna, kicki, jess å Vickan åka till Ullared å handla massaaa grejjer! Julisar, julgrejjer åå lite grejjer till en själv kanske :))
Jobbar resten av veckan å på fredagkväll kommer Beckisen! Mysspyss!
Nu ska jag fixa iordning mat å sen kila å kolla på träningen! Wish me luck med däcken ikväll!

Stayy cool, massa puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0