missjusthlm.

Halluu gott folk, har hört att det har vart snö i Sthlm? Fan va ball, jag vill ha det här med! Här är det iskallt men ingen snöö att all! Inte ens regn, hihi!

Har jobbat i helgen och idag. Dennis fyller 24 idag, gammal gubbee nu ! Mohaha.. Vi firade honom i lördags med lite släkt&tårta så idag blir det bara lite paket och inget mer.

Var på Ica Maxi och handlade lite bröd å sånt efter jobbet idag så bad jag om kvitto efter när jag hade betalat med kort, då väser kärringen till att : JA, det är väl bara ta det där ser du väll!!!!!!!!!! Eh jaaaha, ska jag fatta att jag ska ta det själv ut kvitto automaten som typ sitter inne vid henne när man aldrig gjort så förr. Jävla bitterfitta, hon borde inte ha ett service jobb. Usssssch! Blev as irriterad!

Glenn är inte riktigt på min sida just nu. Idag började han skaka jättemycket när jag kom över 90 på motorvägen. Typ sådär som förut pappa, kom du på vad det var? Han brukar inte göra så med mig, han gillar ju mig, haha men idag så var han inte på min sida riktigt. Även fast jag tankade honom imorse! Måste kolla oljan också, men det har ju regnat hela tiden här bara! Får göra det imorn eller nått.. Han tjuter även hela tiden. Beckisen kommer du ihåg när eran bil lät som en syrsa hela tiden när vi var små? Så gör han. Jag kommer inte på vad det kan vara.. Jag tror att det bara är nått som ligger fel, men det kanske är nått under motorhuven? Motorhuven min fiende. Gah!
Vi ska ju ta Glenn till Sthlm över julen så vi kan besiktiga den då. Har kommit på en sak... Hur ska vi komma hem om den inte går igenom? Haha... Litar på pappas bilskills! Yeeeeeeah.
Å jag behöver inte köpa vinterdäck, har jag sagt det? Glädjeruuuus! Jag har mudd&snow däck på redan har jag märkt. hahaha! Satteee det är ju gött. Får ta det väldigt försiktigt bara eftersom jag inte har dubbar. Men det ska nog gå bra :))


Jobbar lite grann i veckan. Är ledig på onsdag&lördag! Händer väl ingenting speciellt den här veckan, har planerat att sola solarium och gå till bibblan på onsdag och på lördag är det match /-er. :))


Sitter och äter köttfärssås och spagetti till lunch/middag nu. Ska strax åka iväg å hämta Jessica och sen åka iväg till lunby strand för träning! Ute&Inne, iskallt! Vann ju mot kungälv och var grymma i lördags så det lär nog bli en bra träning med bra stämning. Göttans! Vi är bra nuuu.. Match med b-laget imorn! Jihaaaa...


Stayy cool folks, adventspuss!


Kommentarer
Postat av: Miomp

Satans kärring. Hade också blitt på dåligt humör!



Vill du se min bil bakifrån så har mamsen lagt in en bild på facebook.



Håbes alles är bra. När ska ni komma upp? Jag åker till Danmark den 28/12 iaf. Nyår där som vanligt.



Kram banan!

2008-11-19 @ 11:16:34
URL: http://upintheblue.blogspot.com
Postat av: törner

kassa-bitch! hon kan väl inte bättre!

2008-11-19 @ 21:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0