braelleranus



Vad är det som är så svårt?
Först tar det hundra år innan jag får mitt seb konto från mitt nordea konto. Sen ringer jag två gånger och ber dom översätta min lön från nordea till seb. Jajaja säger dom. Nu har jag inte fått någon lön. Så jävla svårt va det. Dumhuvuden. Inkomententa jävlar. Måste ringa imorn då och fråga hur jag ska kunna betala mina räkningar egentligen.

Sen så har jag bett om ledigt för ungefär en månad sen den 1a december. Nu är det så att vi har julfest på söndagen men det visste jagi nte då så förstår att det är svårt att få ledigt men så var det inte av den anledningen utan för att Beckisen ska komma hit. Ja fick jag som svar och nu märker jag ikväll att jag är uppsatt på den dagen. DET GÅR LIXOM INTE! Vi träffas inte ofta och nu är hon här. Kan inte jobba då DÄRFÖR tog jag ledigt fick JA och nu är jag uppsatt åtta till fem typ. Men hallåååååååååååå! Så det måste fixas jag kan inte jobba då. Kan ju inte lämn henne ensam här när hon åkt hit för att träffa mig lixom. Gah!

Grannarna på våningen ovanför oss är dumma i huvuden. Jag vet inte vad dom gör, men dom spikar alltid! ALLTID. Jag förstår inte, vad är det dom spikar varje dag lixom? Hammrar å har sig..
Dom är alltid vakna. När jag är uppe fem på morgonen hör man dom. När man är uppe sent eller mitt på dagen så hör man dom. Herreguuuuuuuud!

Jag är lite arg nu. Inget går min väg. Å jag blir så upprörd. Måste lära mig att glömma sånt å ha en mysig kväll istället med peppar kakor å kanel&äpple te. Men ååååååå det ligger ju å gnager där bak i huvudet. Suck suck suck.. Plus att jag har gör ont i ryggen fortfarande. Buuhuu det är synd om mig! Haha :)))

Har haft en bra dag i övrigt , vart på Ullared ju med tjejorna. Köpte bara för en tusing men fick med mig massa söta saker hem.. Massa julpynt å sånt, lite godis, hygienprylar å en tröja! Jippie! Sen när jag kom hem och märkte det med tiden på jobbet, å glenn bara tjuter, å Dennis har ont i tanden, å det är stökigt här hemma å jag orkar inte städa. Å bara blä! blä blä blä blä blä blä..

GE mig. Jag vill inte anstränga mig nu.
Ge mig ett nytt jobb, en ny bil, en högre lön och snö.
Ge mig.
Tipsa mig i alla fall..
Snällarå!

Ska värma te nu. Å doppa peppar kakor i mjölk. Å äta juleskum. Å vänta på Desperata hemmafruarna.
Å sen sova. Å jobba imorn. Suck....

Puss på er i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0