tisdag i göteborg

Nu börjar det ordna upp sig i lägenheten, det är bara småsaker som ska bort nu, har lagt upp allt på vinden, tvättat handdukar,bokat tvätttid! jag är typ rädd för att gå ner i tvättstugan, känner att det kommer komma massa lappar på att jag gör fel hela tiden, haha.. Det blev frukost på gräsplätten utanför, toast och provivaoch två filtar och lite tidningar, eller nej jag läste moore och dennis någon tråkig bok :) blåste lite för mycket såvi satt inte där så jättelänge.. storhandlade på willys igår, dom har ju allting till lite bättre priser och brevid ligger en söt butik med nybakt bröd som är billigt! Det endavi inte hittade var mina mjölkprodukter så jag får väl gå till ICA här neraför och handla lite. Igår kväll hamnade vi på korpen fotboll, dom sög ju och det var askallt hahaså jag hämtade bilen efter halva matchen och satt där i , haha andersochbjörn ni får hem och träna lite :)


Imorse vaknade vi tidigt och åkte iväg med bilen runt halv nio, dennis skulle till sjukgymnasten så jag passade på att träna lite jag med , blev en löprunda lite backträningoch en promenad! :) skönt med frisk luft! vet däremot inte hur jag ska orka träna så mycket när jag drar igång med hisingen nästa vecka, har varit så mycket nu så jag har inte tränt på jättelänge! menmen, man får väl berätta det och inte döda sig själv det första man gör!

Efter träningen åkte vi runt lite och kollade badplats, änglagården och sen tvättade vi lite handdukar hos d's föräldrar! har inte tvätttid förrän nästa måndag. Fanns inget imorn plus att varmvattnet ochvärmen ska vara avstängd här imorn för dom ska byta någonting. Kanske kan bli av med det gröna vattnet i badkaret då? läskigt. Vi åker till landet på torsdag också, ska ner till ullared och handla lite tvättmedel och sånt !

Imorn blir det jobbintervju klockan tio och sen får vi se vad vi hittar på dagen! :) hoppas det är fint väder och litevarmare än idag så kan man hitta på någonting mysigt som picnic eller sånt!

Nu ska vi laga lite middag tror jag, även om vi typ fortfarande är mätta från lunchen! Stay cool folks, PUSS! miss u.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter ju som du börjar komma i lite ordning nu. Hoppas du har det superbra och drömmer om mig ;)

2008-05-14 @ 07:48:40
URL: http://sanduur.blogg.se
Postat av: Linda

Hihi låter ju bra det där! Mår ni bra? Känner du dig som hemma? Hoppas ni har det bäst och jobbet å träningen å allt funkar! PUSS

2008-05-14 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0