nuu ere städning på g!

Jag lagade avancerad lunch idag, stekt korv och potatissallad den ni! Efter lunchen så har jag städat städat och städat. Vi (eller jag städade och d tittade på) städade ut alla skåp i köket, fixade lite ordning där, all pasta och alla bakgrejer på varsin hylla :) Har även städat hela toaletten, skurat och torkat av. Jag tror D slängde ungefär tjugo flaskor med diverse grejer! Herregud vad killar plockar på sig skönhetsgrejer men inte använder dom! Nu sitter jag här vid datorn igen, har precis tagit en bit choklad kaka och ska strax fortsätta städa lite i hallen och vardagsrummet! Jag har ju en miljon skor så jag fick lägga upp några på vinden och resten köpte vi en hylla till på IKEA som man kan hänga i vardagsrummet :) Nu står det bara 15 skor i vår hall på ca sex kvadratmeter! hoho..

Här bjuder jag på lite söta bilder från Göteborg! (kunde låna D's mobil å ta lite bilder med):

sommargöteborg med blommor och jordgubbar!

söta jag framför spegeln och vårt fina köksbord!

vardagsrummet och min söta lilla gubbe!

Kommentarer
Postat av: hannistyle

svara gärna på frågan om otrohet i min blogg

2008-05-14 @ 15:14:27
URL: http://hannistyle.blogg.se
Postat av: Titti

Härliga bilder! :)

2008-05-14 @ 15:20:47
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: Rebecka

ååh den lilla gubben har fått sig en egen plats.
himla söt!

2008-05-14 @ 15:47:48
URL: http://beeckss.blogg.se
Postat av: Linda

åhhh matbordet va ju madsnyggt förstår varför du jagat det så länge nu :D haha och först trodde jag att det var typ mögelost till jordgubbarna jaba okeeej.. men de e strachiatellaglass hoppas jag?? haha pinsamt om de e fel iofs :D ha det bäst

2008-05-14 @ 18:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0