make you work hard

Hej söta människor! Sitter här själv i lägenheten, har precis diskat massor (vi har inte fått igång diskmaskinen än) och d är på gymmet. Helgen har bjudit på handboll och övernattning med laget. Tränade torsdag, jobbade fredag och packade sen väskan och åkte iväg till hallen. Träning fredag kväll sen matlagning och övernattning på dalagärde vandrarhem (där vi va på jsm i år coolt) . Maten tog typ två timmar och göra även om det bara var spagetti och köttfärssås, det var ju inte världens bästa spisar! Fick tillslut i oss lite mat och sen satt vi i baren och pratade hela kvällen.. Igår hade vi två anfalls träningar och sen åkte jag hem till en tom lägenhet, handlade först lite gotti eftersom det skulle bli myskväll. D var i Danmark över dagen med grabsen och köpte öl så vi käkade sen middag och halvsov framför Perelli och gänget! Jag hejade på shady ladyyy, hon va ju stentuff! Och som vanligt blir det kaos för Sverige, vi tror att vi ska vinna och sen kommer vi sist, så typiskt att man går på aftonbladet och expressen varje år, "undersökningar säger...." haha.. :)

Imorse vaknade vi vid halv 11 och jag hade så jävla ont i ryggen, fyfan kunde typ inte röra mig! Nu är det bättre men gick runt som en gammal kärring i två timmar typ.. Jag hade tänkt gå ut och sätta mig på balkongen i våra nya stolar men det är inte så jättefint väder här idag, solen sticker fram lite då och då men blåsten vill få mig att sitta inne. Ska snart fixa till mig lite, det var ett tag sen, och åka iväg på lite shopping med älskling! Fick en go lön i fredags så lite måste vi ju spendera även om jag har penga ångest, haha.. Allt kostar ju så in i helvete när man inte bor hemma! IKEA presentkortet vill ut ur plånboken så det blir att trängas med alla barnfamiljer på varuhuset ett tag också tror jag!

Pappa har fått hem min bil nu till huset, jag fick ju en av Desses mamma som hon tänkt skrota för de har två bra bilar men då sa jag ja tack och nu står den hemma som ett projekt för pappa att få igång! Haha... Blir ju billigare än att köpa en iaf om han får den att fungera bra!

Nä nu ska jag fixa mig, platta håret med min nya värdelösa plattång och lite smink på! PUSS sötbollar.
Sparris, ring! jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0