lailas mat

Jobbat klart för idag, 11-20 så hela dagen har gått åt att jobba! Gick ändå helt okej och snabbt men ibland är det fan inte kul. Saknar alla vänner man kunde säga vad som helst till på förra restraurangen och så är det sånt jävla tempo så man nästan dör. Men som sagt, idag var det helt okej men ska ändå försöka söka lite andraaa jobbbbb!!! damp, jag säger ju bara att jag ska göra det men sätter mig aldrig å gör de! gaah..


Tog med mig lite mat från jobbet å gav D för han fick vänta typ en timme utanför mitt jobb bara för att jag var tvungen att jobba över (som vanligt överallt) ... Nu är vi hemma i stugan igen, eller ja lägenheten då. Jag sitter vid datorn och kikar runt lite och D gör knäövningar. Ska väl snart hoppa i säng, imorn är det jobb å träning igen. Vardaaagen!


Det va någonting jag skulle skriva förut men nu kommer jag inte ihåg va det va, blä. Jag ska gå och göra lite kolsyrat vatten, woohoooo ! haha coolt va, jag känner mig så vuxen nuförtiden. Allt är fixat här i lägenheten nu tror jag, så himlans fint! Lite små grejer som ska upp på vinden, bra å ha ett förråd där uppe faktiskt! :) Stereon måste upp i köket snart, men vi ska måla om en vägg där bara så kan vi sätta upp den sen! mums! radio göteborg, whaattaa!


Nä, nu får ni komma och hälsa på mig stockholm, vi har ju gjort det så fint. och vi bjuder på fest om ni kommer!

God natt sötbollar, stay cool! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Miomp?

Limpan :) Vet att du saknar oss! Eller, det skrev du iaf. Tråkigt att de inte är lika roliga i Götet som oss :P Eller är det för att man inte hinner lära känna dem pga försäljningen kanske?? Aja, vi är bäst iaf! Vaddå, ska vi komma ner när du är här eller? Så kan vi festa sönder din lägenhet tills du kommer hem. Fan, jag är ju redan bortrest juh...! Kram!

2008-05-29 @ 20:46:01
URL: http://miawalsh.blogg.se/
Postat av: Törner

stockholm kommer!!! =D

så jävla hett med soda streamern alltså, måste bara säga det igen! PUSSSSSSSSS!<3

2008-05-29 @ 21:34:07
Postat av: Miomp igen

Asså, jag tror att jag är full. Jag jobbar till 21 på onsdag. Det var väl då du kom? Eller är jag helt ute och cyklar?? Aja, om du kommer med flyg så är det bara att komma förbi. Ciao bella!

2008-06-01 @ 16:24:28
URL: http://miawalsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0