im in love

Det blev en god grekisk sallad med vitlöksås igår till middag som jag slängde ihop. Hade det vanliga, dvs sallad, morötter, rölök, gurka och tomat. Rostade även kikärtor och brödsmulor i stekpannan med lite olivolja och vitlök och så hade vi självklart apetinas fetaost i salladen! Vi åt middag framför tvn eftersom Lars Lagerbäck presenterade EMlaget och det är ju tydligen någonting man måste se om man bor i den här längeheten! Dennis bakade en choklad kaka som vi smaskade i oss på kvällen.

Såg ni desperate igår? Är det bara jag som tycker att det börjar spåra ut lite, eller alltså det händer inte lika mycket roliga saker längre, vadå carlos blind nu lixom? suck, gabyy måste ju få sitt dröm liv! Somnade strax efter dh igår och vaknade vid åtta igår. Tog bilen ut till mölndal och träffade restaurangchef Titti, tyvärr hade dom inte de tider jag hoppas på lediga men vi får väl se, lite sommarjobb och så får jag samtidigt söka andra jobb. Kändes bra att ha fått in en fot någonstans iaf! Så fick jag ju referenser om att vara "världens bästa" från mina förra chefer så det känns ju väldigt bra!

Nu sitter jag här framför datorn och kikar runt lite på olika saker. Dennis sitter på balkongen och läser som vanligt, tråkigt att det är monligt väder idag bara annars hade vi kunnat åka in till stan eller nått. Får väl se vad vi hittar på, finns ju en del att göra i lägenheten. Ikväll kommer iaf hans låtsaspappa förbioch ska fixa diskmaskinen, får väl se om vi kan få upp rullgardinen och spegeln också! Vi två vågar inte direkt börja borra iväggarna i fall allting skulle rasa helt plötsligt! hihi!

Tråkigt att jag inte kan lägga in några bilder så ni får en uppfattning om vad jag pratar om. Men jag är ju så klantig så jag glömde kamera sladden hemma så kan inte lägga in dom på datorn! suck! Men jag ska ju hem om tre veckor så då kan jag ta med den hit igen! :)

Nä nu ska jag fixa lite och så, stay cool folks! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Törner

Heeeej älskling! ive found ya!
härligt å höra att livet är stabilt & underbart i götet!! i miss yoooou!

2008-05-14 @ 14:31:22
Postat av: Laley

Hahaha.

Klart jag ska fixa din bloggisch. Skönt att allt går bra för dig, hoppas du trivs därborta. Göteborg är ju fanimej underbart.

2008-05-14 @ 14:34:35
URL: http://kahpo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0