igång med vardagen

Nu är det tisdag och jag har kommit igång lite med min vardag. Igår var den jobbigaste dagen på länge, men jag överlevde den iaf! Började med jobb i några timmar bara men med så mycket nytt och fokus till 110 så blev jag ändå helt slut. Ville egentligen hoppa i säng när jag kom hem, mne dennis hade gjort amerikanska pannkakor som vi åt till middag och sen var det bara köra iväg till träningen. Hisingen blir laget för iår! Vi sprang 8,5 km och det gick ju inte direkt snabbt eftersom jag inte har tränat ordentligt på så länge nu när det har vart så mycket annat! Efter det här var det gym, så hela träningen tog sammanlagt två och en halv timme, det känns ju i kroppne idag om inte annat!

Imorse var det uppgång vid  åtta för d och mig. Jag skjutsade iväg honom till sjukgymnasten och sen åkte jag till jobbet. Kom precis hem och nu ska vi laga kyckling och ris! :) Ikväll blir det träning! Imorn är jag ledig så då ska vi, handla, tvätta, söka jobb, fixa grejer å blabla så det blir inte så mkt ledighet ändå..

Stay cool folks, miss ju! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Törner

härligt & se att vitlökssåsen är återkommande;) stabilt bruttan!
ohhh ullared. vilken lyx. plattång, yääh hähä :D
8,5 km =O adorable.
stay gryyyyyyym darling. miss yaaa //pusss Astrid

2008-05-21 @ 13:57:37
Postat av: Törner

hey igen honey!

really missin ya! =)

min gamla blogg e igång igen! PUSSSSS

njut av gbg åt mig med =D

2008-05-23 @ 10:53:58
URL: http://born2shop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0