hanbollshunks

Hej sötbollar, jag sitter och kollar på träningsmatchen mellan Sverige och Danmark, mums handbollsgrabs! Kul att doder är med, han är så tuff! Nu gjorde Kim dubbelstudsss, smart lixom, världsstjärna och gör misstag på enmans kontring herreguud.. Synd att Ahlm har diskbrock! Blä.

Vi åkte till IKEA när D kom hem från gymmet, handlade lite galgar och lakan å så.. Sen åkte vi till Elgiganten och köpte nån slangklämmagrejimoj som jag inte har någon aning om vad det är till diskmaskinen och sen till Plantagen för fina blomdekorationer. :) Nej nu är det handboll så här kommer lite bilder istället för text!


min rabarberpaj, göteborgsutsikt från danmarksbåten och en vägg i vårt vardagsrum


nya balkonglådan, våra blommor i vardagsrummet och jag!


kylskåpet är ganska fullt och nydiskat, andra bilden är nästan alla våra glas, törstig? :)


handfat som alltid är fullproppat, jag i smusig spegel, söta ljus på väggen! :)

Sverige leder med 9-3 , bra där! Ska titta vidare, njut av vår söta lägenhet! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va mysigt ni verkar ha det! Jobbet hälsar och vi saknar dig :)

2008-05-25 @ 22:25:59
URL: http://sanduur.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha jag trodde att du hade klippt av dig håret ja ba nooooo.. men sen såg jag :D fan va Martin Timellellernåt-fabolous å fixa me balkonglåda å grejer! sånt som morsan gör ju :D det är bra! du är så vuxen :D haha och jag höll precis på att skriva vuksen bra där :D ahh men det ser så mysigt ut hos er, trivs du? har du kommit till ett bra handbollslag och ett bra mcdonki? tänker ringa dig nån daag <3

En annan vann förövrigt järnvägen cup i helgen :D de va kul! annars ere ba jopp jopp trening trening som gäller.

PUSS LÖV Å TJERLEK

2008-05-26 @ 00:10:39
Postat av: rebecka

Linn, I miss you!

Jag trodde också du hade klippt av dig håret, men jag tyckte du passade i det :D Mysig lägenhet och jag såg att desses present passade in i badrummet :) snart äre studenten, whaaa! Då ses vi :D

puss o puss, love ju!

2008-05-26 @ 08:51:50
URL: http://beeckss.blogg.se/
Postat av: Miomp

Jag jobbar inte den 4/6. Den 5/6 jobbar jag öppning. Så vet du hur det ser ut för mig. Säg till om jag ska komma till Fysingen, eller Väsby, and I´ll be there :) Ses snart pinglan! Kram kram!

2008-05-26 @ 16:00:03
URL: http://miawalsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0